Nova imatge de l'ACTEDI

Nova imatge de l'ACTEDI

Què vol transmetre o projectar la nova imatge d'ACTEDI?

Ens hem basat sobre tres pilars i valors importants de la nostra entitat.

Actualitat
Som una associació moderna i actual, adaptant-se a les noves tecnologies.

Avança
Ens agrada tenir una visió de futur, promovent la investigació contínua per oferir la millor formació.

Humana
Estem formats per persones que pensan en les persones. Volem ser una associació propera que et doni cobertura quan ho necessites. Que sentis el nostre caràcter humà i proper.

Sobre la tipografia
Es diu d'ella que transmet proximitat i veracitat, per això s'ha seleccionat la tipografia Gotham. Utilitzem la tipografia en caixa baixa per mostrar la proximitat, quan la utilitzem en caixa alta transmetem fredor i distància.

El Color
La gamma cromàtica utilitzada ha estat seleccionada després d'estudiar a la resta d'entitats a nivell mundial, on la gran majoria utilitza la gamma de blaus.
El color corporatiu seleccionat vol transmetre profunditat, caràcter i professionalitat, el color morat a més aporta calidesa, connectant-nos amb la part més humana que ACTEDI vol representar. Per donar-li major contrast, hem utilitzat el groc, un groc no tan cridaner si no més apagat, que fa que tinguem un punt d'atenció que crida a l'acció, aquesta tonalitat comunica audàcia, vitalitat, joventut i modernitat.

El Tagline
Basant-nos en les tres premisses VSIÓN, UNIÓ i AVANÇ.
VISIÓ: Actedi representa als Tècnics en Diagnòstic per la Imatge, d'aquí extraiem el concepte de visionar, mirar una imatge.
UNIR: Associació ve de la paraula associar que és ajuntar a persones amb els mateixos interessos.
AVANÇ: Relacionat amb el continu desenvolupament de la nostra entitat i mirant sempre al futur.
Amb aquestes tres premisses obtenim el tagline "Veiem junts el futur".

Creació de la marca
Per incloure simbòlicament tot el que s'ha descrit en el nom, la composició de la primera lletra la "a" d'associació hem utilitzat un punt que representa una persona, soci o pacient vist des de dalt. Per acabar de crear la lletra "a" hem utilitzat aquest símbol que està a sobre d'aquest punt o persona, representant l'abraçada, la cobertura o la protecció cap al soci i els pacients. També es pot entendre com la punta d'una fletxa ascendent per transmetre l'avanç.
Per transmetre també la part més humana hem representat la "i" amb una geometria que representa una persona mirant cap al costat dret, representant avanç i futur.

Per a aquest magnífic treball hem comptat amb un dels millors dissenyadors com és Marco Creativo, des d'aquestes línies moltes gràcies per la teva feina i per entendre a la perfecció el que és ACTEDI.  

Noticias Relacionadas

Busques formació continuada de qualitat?
Busques formació continuada de qualitat?
CIMER20, el congrés que no et deixarà indiferent.
CIMER20, el congrés que no et deixarà indiferent.
Report del Curs de Publicacions i Presentacions Científiques.
Report del Curs de Publicacions i Presentacions Científiques.
Report del 2on Curs de Ressonància Magnètica
Report del 2on Curs de Ressonància Magnètica